Palīgs sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam - labas higiēnas prakses vadlīnijas ēdienu piegādei un līdzi ņemšanai

Lai palīdzētu sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem sniegt drošus ēdināšanas pakalpojumus ārkārtējās situācijas apstākļos, Latvijas Restorānu biedrība, konsultējoties ar Pārtikas un veterināro dienestu, ir izstrādājusi labas higiēnas prakses vadlīnijas ēdienu PIEGĀDEI/ LĪDZI ŅEMŠANAI. Skatīt vadlīnijas.
 
Atgādinām, ka, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 2020. gada 9. novembra Pārtikas un veterinārais dienests pārtrauc apmeklētāju pieņemšanu klātienē. Ārkārtējās situācijas laikā ir pieejamas tikai neklātienes konsultācijas, zvanot uz dienestu pa tālruni, vai sazinoties e-pastā.
 
TĀLRUNIS KONSULTĀCIJĀM PĀRTIKAS UZŅĒMUMIEM  - 63713914
 
 
 
  • Publicēts:
    09.11.2020