• Pārtikas un veterinārais dienests uzrauga pārtikas apriti un dzīvnieku veselību un labturību Latvijā.
  • Pārtikai ir jābūt drošai, lai cilvēks nesaslimtu.
  • Mēs pārbaudām visus uzņēmumus, kas ražo, uzglabā vai izplata pārtiku.
  • Uztura bagātinātāji ir pārtikas produkti. Tie ir jāreģistrē.
  • Mēs reģistrējam uztura bagātinātājus.
  • Latvijā tirgo arī no citām valstīm ievestu pārtiku.
  • Mēs uz robežas pārbaudām no citām valstīm ievesto pārtiku un dzīvniekus.
  • No lauksaimniecības dzīvniekiem – govīm, cūkām, vistām iegūst pārtikas produktus – gaļu, pienu, olas. Lai šie produkti būtu droši, dzīvniekiem jādzīvo labos apstākļos, jābūt pabarotiem un pareizi ārstētiem.
  • Mēs pārbaudām vietas, kurās tiek turēti lauksaimniecības dzīvnieki.
  • Dzīvniekus ārstē ar veterinārajām zālēm. Veterinārajām zālēm ir jābūt reģistrētām.
  • Mēs reģistrējam veterinārās zāles un pārbaudām, kā tās tiek izmantotas dzīvnieku ārstēšanā.
  • Pārtikas un veterinārajam dienestam ir 11 pārvaldes.
  • Mūsu centrālais birojs atrodas Rīgā, Peldu ielā 30.
  • Mūs var sazvanīt pa tālruni +371 67095230. Mums var rakstīt uz e-pastu pasts@pvd.gov.lv