Pārtika

Pārtikas un veterinārais dienests uzrauga pārtikas apriti un dzīvnieku veselību un labturību Latvijā.

Pārtikai ir jābūt drošai, lai cilvēks nesaslimtu.

Mēs pārbaudām visus uzņēmumus, kas ražo, uzglabā vai izplata pārtiku.


Uztura bagātinātāji

Uztura bagātinātāji ir pārtikas produkti. Tie ir jāreģistrē.

Mēs reģistrējam uztura bagātinātājus.


Robežkontrole

Latvijā tirgo arī no citām valstīm ievestu pārtiku.

Mēs uz robežas pārbaudām no citām valstīm ievesto pārtiku un dzīvniekus.


Dzīvnieki

No lauksaimniecības dzīvniekiem – govīm, cūkām, vistām iegūst pārtikas produktus – gaļu, pienu, olas.

Lai šie produkti būtu droši, dzīvniekiem jādzīvo labos apstākļos, jābūt pabarotiem un pareizi ārstētiem.

Mēs pārbaudām vietas, kurās tiek turēti lauksaimniecības dzīvnieki.

Dzīvniekus ārstē ar veterinārajām zālēm. Veterinārajām zālēm ir jābūt reģistrētām.

Mēs reģistrējam veterinārās zāles un pārbaudām, kā tās tiek izmantotas dzīvnieku ārstēšanā.


Par dienestu

Pārtikas un veterinārajam dienestam ir 11 pārvaldes.

Mūsu centrālais birojs atrodas Rīgā, Peldu ielā 30.

Mūs var sazvanīt pa tālruni +371 67095230.

Mums var rakstīt uz e-pastu pasts@pvd.gov.lv